- Piotr Zawojski, Destrukcja versus wspomaganie ciała w cyberprzestrzeni. Przypadek Stelarca, Kultura Współczesna, 2000
- Nieznośna lekkość bytu. O Stelarcu i metaforze ciała w świecie postbiologicznym, e-splot.pl, 2008
- Piotr Zawojski, Sztuka życia w cyberkulturze, Opcje, 2001
- Monika Bakke, Dlaczego masz trzecie ucho? Abyś ty mogła lepiej słyszeć, obieg.pl, 2008
- Piotr Cieśli
ński, Kiedy duch ucieka z ciała, Gazeta Wyborcza, 2007
- Mariusz Bło
ński, Uczeni zasymulowani opuszczenie ciała, kopalnia wiedzy.pl, 2007
- Piotr Lasoń , Wirtualna rzeczywistość-nasza rzeczywistość?, 25 march 2000
- Bob Yarwood , Virtual Space - The Future Of Movies and Video Games, May 2009
- Piotr Gontarczyk , Microsoft ujawnił projekt Natal dla konsol Xbox 360. Będzie hit, czy kit?, 2 june 2009
- Jeannine Stein, Exergames may be the future of fitness, Los Angeles Times, 30 April 2007
- Radosław Bomba, Ja, joystick. Jak gry komputerowe zrastają się z naszym ciałem?, 24 August 2009
- Henrik Ehrsson, The Experimental Induction of Out-of-Body Experiences, 2007, Science, 317, p. 1048.
- Marshall McLuhan, Zrozumieć media. Przedłużenia człowieka, Warszawa 2004.
- Martti Lahti, As We Become Machines: Colporalized Pleasures In Video Game, [in:] The Video Game Theory Reader, (ed.) Mark J.P. Wolf, Bernard Perron, New York 2003, p. 157-170.

                             Fonts and icons downloaded from the www.wix.com, photos and images found on the web.
Pablo Software Solutions
In our study we used the following materials: